22 January 2012

Random je ni

Haaaai! Ni semua sebenar nya random post je. Sebenar nya benda ni aku nak tulis semalam. Tapi tak ada masa. So lanjut kan je sekarang ni okay. Tak apa kan? Hehe. Last night time aku tengah berfacebook, aku nampak ada 1 fanpage ‘Aliff Cullen’ ni dia post macam-macam gambar yang kita semua penah buat time kecik. Termasuk aku sekali. Aku tengok one by one. Tersenyum, tergelak, tersebak, terindu sendiri. Cehwah! Eh betul lah. Nak tau ke? Jap japp………

Haaaaa ni dia!



Dulu aku rasa cukup power bila aku letak ibu jari aku kat lampu. Dan terhasil lah warna darah merah ku di ibu jari. Kahkahkah! Don’t laugh please! Eh tapi betul lah kan? Aku dulu time zaman bodoh nya, curi torchlight kat bilik mak aku, lepas tu letak kat ibu jari. Lepas tu pegi kat bapak aku, ‘Ayah ayah! Nampak darahh. Wuwwwuuwuwuw’ *Sambil angkat kening tunjuk ibu jari*. Bapak aku dengan kakak aku ‘Oh okay’ je. Hahaha! Korang pun mesti sama punya en. Ingat lagi kan time zaman bangang korang suka buat benda ni dulu? Kihkihkih~


Ni favourite aku! Dulu bapak aku rajin beli kan benda ni. Habis battery beli baru. Habis je beli baru. Padahal boleh je tukar battery kat luar. Nampak lah betapa malas nya nak tukar battery sampai sanggup tukar yang baru. Alaa lagi pun main ganas. Asyik campak je. Merajuk je campak. Main pun tekan kuat-kuat. Bukan kitorang adik beradik je main, bapak aku pun main. Ni favourite bapak aku jugak ni. Kalau bapak aku bosan, aku nampak bapak aku main benda ni. Bila aku on je, aku nampak ada game yang dipause kan. Kerja bapak aku lettewww. Dia suka main game yang bongkah susun susun pastu TETTTTTTTTTT tu -.-“



Ni pun lagi satu! Dulu memang aku perangai beruk sikit. Aku suka memanjat. Haaa macam ni lah aku suka buat! Paling suka buat kat pintu bilik rumah opah aku. Time tu cukup bangga lah, ‘Opahhh! Tgk org boleh panjat’. Opah aku buat bodoh je. Haha terer tak adik opah? Terer en terer an. Haha! Cecah tu kepala kat dinding atas. Memang bangga tu to the max ah. Kahkahkah!

P/s: Aku boring sebenar nya tak buat apa cuti ni. Gong xi fa caaai dear readers! -.-“

0 loves:

Post a Comment

Thanks comment mine ♥