21 January 2012

Likeee likeee :D

Tak aci lah asyik korang je sibuk bercerita. Bagi lah masa untuk aku bercerite jugak kan. Since aku dah tak ada benda nak buat sekarang ni. So? Let’s we start noww!

Zaman kecik-kecik aku sama je macam budak-budak lain. Senang cerita sama jelah macam orang tengah baca post ni kan! Jap aku kenal kan diri aku jap. Aku lahir tahun 95. Memang dah lama sangat hidup kat bumi ni. Lama ke? Entah. Aku lahir kat Hospital Besorrr KL. Tapi aku di besar kan kat Selangor. Mak kata dia lahir kan aku terus duduk rumah yang sekarang ni. Kira rumah ni sempena hadiah aku lahir dulu kot. Hahaha! Tapi zaman kecik-kecik aku, aku jarang sangat ada memori kat sini. Tak tau lah tak banyak or sama ada aku tak ingat, Aku rasa memang aku tak ingat kot. Sebab aku ni suka sangat balik Kampung aku yang tak serupa kampung, yang memang tak ada suasana kampung tu.

KAMPUNG KERINCHI, KUALA LUMPUR. Poskod dia 59200. Hihihihi~

Dah abaikan je. Zaman kecik-kecik aku mental sikit ;) Rutin aku sama je. Tak tau kenapa aku suka sangat balik tempat favourite aku ni. Sampai sekarang pun tempat ni still tempat favourite aku even arwah atok and opah aku dah meninggal. Aku rasa maybe aku ni dah terbiasa dengan tempat ni. Rumah Pangsa je. Yang aku ingat, dulu aku selalu main tembak tembak kat rumah tu. Perangai serupooo jateee. Jealous sangat aku tengok cousin boboyy aku and jiran jiran boboy aku pakat semua main pistol manik tu, so aku pun apa lagi. Pegi ambik pistol manik cousin aku curik curik bawak main. Dia marah akuu! Aku pun nangis. Sooo aku pun nangis depan arwah opah aku. Opah aku bagi duit. Pagi esok nya, dengan gigih nya aku turun sorang pegi pasar pagi beli pistol mainan. Harharrharrrrr! Apa benda jelah aku ni. Another story yang paling segar dalam ingatan tulus ikhlas aku ni, time aku pegi 1 flat ni. Kitorang panggil flat 17 tingkat je sebab dia ada 17 tingkat. Ada orang gila kejar aku. Time tu aku kat playground. Kat lif pulak tu. So aku agak phobia nak naik lif sekarang ni. Sebab hal tu je! Damn you orang gila. You scareee the kidsss -.-

0 loves:

Post a Comment

Thanks comment mine ♥