15 August 2011

Resolusi di bulan ramadhan

-Kurang kan bercakap/ gelak tawa ( Cause I love to laugh )
-Kurang kan ‘ow pocott mak kau bla bla bla -,-
-Kurang kan bercakap benda yang tak berfaedah

Kalau hilang terus lagi bagus

But as you guys know lah kan, month of Ramadhan as a test for us set by god. Sebab apa? Sebab harus diuji dengan macam macam perkara dan akhir nya puasa pun jadi tak berfaedah juga. Contoh nya

Hari ni
........................

1. Hari ni saya jadi ala ala guru di hadapan pentas pada perhimpunan pagi di sekolah saya. Yaaa I got a job last week sebab as a PRS, konon nya we have to be brave. No matter what situation you are in! Tapi aku ni brave ke? Coward kot. Kot je! Jalan ala ala model. Lantai basah sebab hujan kan semalam. Aku jadi tukang pembagi hadiah. Pas pas hadiah je. Mula mula diorang semua berdiri. Sooo hati berkata ‘ Oww sokayy. Mudah kerja wa. Malu pun kurang ‘ Berjalan dengan bangga nya. Last last ‘ Okayyy semua. Lantai dah kering awak semua boleh duduk ye’ Only god knows how I felt that time. It ain't easy! Dugaan -,-

2. As usual kalau bersama classmate yang gila especially the gangsss yang gile. They sit behind my back. Hari hari main tarik tarik kerusi aku. Korang ni takde kerja ke hah? Ishhh hari ni paling worst ke. Dugaan -,-

3. Streamyx! Damn you streamyx! Sehari suntuk internet main gila dengan aku. Wifi macam haram lah. Boleh pulak green light for internet main padam padam. Nyala, padam, nyala, padam. Karang aku kasi padan terus karang! Baru padan muka! Dugaan -,-

TERTAKKK KISAHHH!!!

0 loves:

Post a Comment

Thanks comment mine ♥