22 August 2011

Rambling/Dugaan

Blog aku dan suka hati aku lah aku nak tulis apa pun! Aku suka express perasaan aku kat sini. At least, aku tak tulis something yang agak sensitive pasal orang and cerita benda ‘berulang’ tak tentu pasal. Hal kecik je pun nak kecoh. Sorry lah aku tak layan cerita remeh. Hal kau, aku pun kau nak babit. Sebab? Konon nya babit nama kau dalam blog ni. Seeeee aku punya 2 entri lepas. Memang ada, tapi aku TAK KHUSUS tu untuk kau. Sensitive sangat ke benda tu? Yang pasti memang masalah korang. Kacau aku tak tentu pasal. Ingat aku suka sangat ke bodoh?! Selama ni aku diam, ingat aku suka ke?! Perlu ke lepas ni apa apa yang aku tulis, aku nak mintak izin kau? Kalau hal sensitive tu mungkin. But ni just apa je! Tolong lah jangan bagi pahala puasa aku kurang weh. Lepas ni senang, kau tak payah mengacau tarik kerusi aku bagai. Fikir lah ada akal dan otak Allah bagi kau! Budak pun boleh beza lah benda bodoh dan benda berakal. Okay lah aku dah block korang dua dari facebook aku. Lepas ni apa apa yang aku akan tulis, Korang TAK AKAN dapat tengok lagi. So, selamat lah kira nya kan? Bye STALKER tersayang. Terima kasih kerana menyelongkar

P/s: Rasa nak mengadu segala isi hati dan perut kat orang tu. But lupa kan jelah. Aku dah faham perasaan 'seseorang' tu dah. Hahaha chill :'))


0 loves:

Post a Comment

Thanks comment mine ♥