10 March 2011

Countless tears

Kau boleh gelak sekarang jugak. Semua benda rasa macam dah hancur. Seronok lah. Pegi gelak setan kat belakang tu. Perangai kau pun dah serupa setan. Ni yang kau nak selama ni. Dan sekarang benda dah jadi. Apa lagi yang kau tunggu? Kau boleh seronok sekarang, bahagia sekarang, gelak-gelak sekarang. Sedangkan aku, sedih bagai nak mati. Air mata dah tak terkira berapa titik yang jatuh. Macam orang gila kau tau. Tak apa lah. Kau mesti akan dapat balasan satu hari nanti. Benda ni pun, hampir jadi teruk. Aku tak tau apa yang akan jadi. Aku just mampu berdoa, things will be normal back. Amin. Untuk yang berkenaan, aku percaya dengan hukum karma. Kau tau apa tu karma? Kalau faham, bagus. Walaupun aku benci kau, tapi aku tetap berdoa untuk kebahagiaan kau yang sekarang ni. Alhamdulillah lah kan? Kau kan tengah berbahagia sekarang. Sampai adik-adik dia pun kau pegi himpit. Tak malu ke? Nampak sangat kau yang terhegeh-hegeh. Perempuan apa macam ni. Perigi cari timba. Atau dalam bahasa nyata untuk kau, betina cari jantan. End

Wahai hati, sanggup ke kau nak tahan lagi? Tak penat ke bila kau selalu tercalar? Masih nak bertahan lagi?

For someone : Aku bukan tunggul. Aku bukan kayu. Aku pun manusia jugak sama macam kau. Aku penat dengan apa yang jadi sekarang. Aku rasa, aku yang melebih lebih selama ni. Aku diamkan diri. Bila aku dah marah, bila aku dah sedih, baru kau nak terhegeh-hegeh pujuk aku? Dah banyak kali macam ni. Penat aku nak layan. Apa yang aku dah baca, memedihkan hati. Aku tak bagi tau kau lagi, apa salah silap kau. Aku just malas nak terus terang. Kau fikirlah sendiri. Allah dah kurnia kan kau akal. Tau kan nak guna untuk apa? Yes berfikir. That’s right. Thanks for everything anyway. Bila aku rasa, aku dah tenang. Pasti aku maafkan kau. Jangan risau. Aku cepat lembut hati

Wandering without a purpose, searching for a key. The memories u gave me, hurts my heart with a song


0 loves:

Post a Comment

Thanks comment mine ♥