07 June 2012

Himpunan Jutaan Belia Negara 2012 ( PBSM CAMP) Part


Hari ke empat 25th May:

Ni aku teruja nak bercerita. Siang tu skill station ah macam biasa. Takde lah berat pun. Tapi ni takde sangat nak bercerita. Malam tu kitorang dapat pegi konsert modal insane *Tengok lah auto correct jadi ‘insane’! Padahal insan* Oh ok modal insan yerrr. Teruja dapat tengok ana raffali, hazama, saujana, farah asyikin, rabbani live! Best tengok hazama buat tepuk wau hebat pbsm punya tepuk. Tp konsert tu memang kitorang pbsm je yg banjir kan. Eeeeimok! :p Balik tapak around 11pm, minum2, masuk khemah then zzzzZZzzzz nights world

Hari ke lima 26th May:

Ni pun best jugak! Hari ni dapat buat skill station CPR bagai tu. Dia bahagi kan berapa group entah untuk buat tu. Then kena buat sorang2. Takde lah aku malu pun sebab group aku semua ladies and tak ramai kurang 10 orang. ‘Sir sir, are you alright, are you alright?’ HAHAHAHAHA! Time jue lah untung. Tiba time dia buat je tetiba timbalan menteri belia tu pegi kat group kitorang tengok jue buat. Untung ler camera depan belakang kiri kanan semua focus kat dia je plus dapat masuk paper pulak tu. Yerrr! Hahahaha :p


Aju punya time. Dudududududu~

Malam tu pulak………. Dapat pegi konsert KPOP! Dal shabet is on the stage! Tapi pakaian tak payah cakap. Macam tu ke nak belia2 ikut? Apa lah. Seluar pendek tu tanak banned pulak.





Dorang bagi masa kitorang jalan2 kat situ sampai 11.15 then berkumpul belakang stage konsert tu balik. Best tak best lah aku melecet kot. Tahan je nak nangis tp nak jugak jalan! Jalan punya jalan jumpa group ni kat booth Rakan Muda.


Terbahak aku tau. Tp cover lerr. Hahaha! xD

Hari ke enam 27th May:

It’s time to say goodbye! :’) Pagi pagi ada jugak aktiviti dari fasi2. Tengah hari dalam pukul 2pm lepas kitorang khemas barang and khemah semua, ada majlis penutupan. Best part is, setiap 1 sekolah dapat 2 fixie. Hehe thankyouu. Untuk PBSM je kan. Tapi macam lah aku datang meeting selalu. Tak penah kot. Hahahaha! Byeee CAMP! Saya akan sentiasa merindui toilet yg ‘the best’ tu -.-“




:')

Balik rumah je macam biasa lah. Aku tunggu kemain lama ayah nak ambik kat sekolah. Haaa time tu dorang tak perasan kehitaman aku ni lagi. Balik je aku ketuk pintu, mak bukak. Dah gelak2 dah dia. Thanks mak! Oh lepas tu ayah pulak masuk rumah, ha lepas tu ayah tengok aku atas bawah, thanks ayah! Pastu kakak2 aku pulak ejek aku hitam sampai sekarang, thanks ea! K bye -______________- Nanti aku putih balik la. Tunggu la korang

0 loves:

Post a Comment

Thanks comment mine ♥